Vladanje učenika

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

  • Redovito pohađa nastavu i ostale aktivnosti
  • Poštuje pravila kućnoga reda navedena u Pravilniku o kućnom redu
  • Savjesno izvršava školske obveze (nošenje pribora, opreme,..)
  • Prihvaća odgovornost za svoje postupke
  • Aktivno sudjeluje u kreiranju nastave
  • Kreativnim pristupom i originalnošću motivira ostale učenike u izvršavanju radnih obveza
  • Ističe se kvalitetom rada i uloženim naporom
  • Pozorno prati nastavu i potiče druge učenike
  • Poštuje pravila timskog rada, pozitivno reagira na potrebe i zahtjeve koje učitelji postavljaju pred njega
  • Uvažava sve zaposlenike Škole i primjereno komunicira s njima
  • Prihvaća odgovornost za svoje postupke, poštuje tuđa prava, prijateljski je raspoložen i spreman pomoći
  • Izrečena pedagoška mjera poticanja
  • Svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole u svim prigodama (susreti, ekskurzije, izleti, projekti, programi…)
  • Svojim odnosom spram imovine i okoliša daje pozitivan primjer ostalim učenicima
  • Iskazuje tolerantnost prema različitostima
  • Nije mu bila izrečena mjera ukora ili viša
  • Pohađa nastavu i ostale aktivnosti uz poneki neopravdani izostanak
  • Postavljena pravila kućnog reda uglavnom poštuje
  • Povremeno zaboravlja pribor i opremu
  • Nije uvijek spreman preuzeti odgovornost za svoje postupke
  • Povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave
  • Nije uvijek spreman raditi u timu
  • Uvažava samo učitelje predavače i prema njima ima primjerenu komunikaciju, a ostale ne uvažava
  • Prihvaća odgovornost za svoje postupke, ali ponekad prebacuje krivicu na druge učenike
  • Pristojno se ponaša u svim prigodama
  • U prigodama u kojima drugi učenici nemaju primjeren odnos spram imovine i okoliša uglavnom je pasivni promatrač
  • Ako mu je bila izrečena odgojna kaznena mjera, nakon toga je u potpunosti ispravio sankcionirano ponašanje
  • Neredovito pohađa nastavu i neopravdano izostaje s nastave
  • Često krši i ne poštuje dogovorena pravila kućnog reda
  • Trajno izbjegava školske obveze (nošenje pribora, opreme…)
  • Ne prihvaća odgovornost za svoje postupke
  • Učestalo ometa druge učenike i često izaziva sukobe
  • Ne poštuje pravila timskog rada
  • Ne uvažava niti poštuje učitelja i ostale zaposlenike Škole
  • Sklon je okrivljavanju drugih učenika za svoje loše postupke
  • Svojim ponašanjem narušava ugled škole u svim prigodama
  • Svojim ponašanjem daje loš primjer ostalim učenicima, osobito spram imovine i okoliša
  • Unatoč izrečenoj pedagoškoj mjeri nije ispravio ponašanje.
Učenica u klupi
Skip to content