Vladanje učenika
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
- Redovito pohađa nastavu i ostale aktivnosti
- Poštuje pravila kućnoga reda navedena u Pravilniku o kućnom redu
- Savjesno izvršava školske obveze (nošenje pribora, opreme,..)
- Prihvaća odgovornost za svoje postupke
- Aktivno sudjeluje u kreiranju nastave
- Kreativnim pristupom i originalnošću motivira ostale učenike u izvršavanju radnih obveza
- Ističe se kvalitetom rada i uloženim naporom
- Pozorno prati nastavu i potiče druge učenike
- Poštuje pravila timskog rada, pozitivno reagira na potrebe i zahtjeve koje učitelji postavljaju pred njega
- Uvažava sve zaposlenike Škole i primjereno komunicira s njima
- Prihvaća odgovornost za svoje postupke, poštuje tuđa prava, prijateljski je raspoložen i spreman pomoći
- Izrečena pedagoška mjera poticanja
- Svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole u svim prigodama (susreti, ekskurzije, izleti, projekti, programi…)
- Svojim odnosom spram imovine i okoliša daje pozitivan primjer ostalim učenicima
- Iskazuje tolerantnost prema različitostima
- Nije mu bila izrečena mjera ukora ili viša
- Pohađa nastavu i ostale aktivnosti uz poneki neopravdani izostanak
- Postavljena pravila kućnog reda uglavnom poštuje
- Povremeno zaboravlja pribor i opremu
- Nije uvijek spreman preuzeti odgovornost za svoje postupke
- Povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave
- Nije uvijek spreman raditi u timu
- Uvažava samo učitelje predavače i prema njima ima primjerenu komunikaciju, a ostale ne uvažava
- Prihvaća odgovornost za svoje postupke, ali ponekad prebacuje krivicu na druge učenike
- Pristojno se ponaša u svim prigodama
- U prigodama u kojima drugi učenici nemaju primjeren odnos spram imovine i okoliša uglavnom je pasivni promatrač
- Ako mu je bila izrečena odgojna kaznena mjera, nakon toga je u potpunosti ispravio sankcionirano ponašanje
- Neredovito pohađa nastavu i neopravdano izostaje s nastave
- Često krši i ne poštuje dogovorena pravila kućnog reda
- Trajno izbjegava školske obveze (nošenje pribora, opreme…)
- Ne prihvaća odgovornost za svoje postupke
- Učestalo ometa druge učenike i često izaziva sukobe
- Ne poštuje pravila timskog rada
- Ne uvažava niti poštuje učitelja i ostale zaposlenike Škole
- Sklon je okrivljavanju drugih učenika za svoje loše postupke
- Svojim ponašanjem narušava ugled škole u svim prigodama
- Svojim ponašanjem daje loš primjer ostalim učenicima, osobito spram imovine i okoliša
- Unatoč izrečenoj pedagoškoj mjeri nije ispravio ponašanje.